2012. jan. 20.

IT'S OVEEEEER

Kedves olvasóim!

A frissítések most kivételesen abból a nemes alkalomból maradtak el, hogy leszigorlatoztam, lezáróvizsgáztam és lediplomáztam! Eme ritka és a szükségesnél több időt felemésztő alkalomból, úgy döntöttem, hogy MULTIMÉDIÁS TARTALMAT fogok készíteni, egyszerű képregény helyett.

Sokan találgattak, hogy vajon melyik egyetemre járhatok. Olyan sok troll hozzászólás érkezett arról, hogy "arrogáns kocka BME-s vagyok", hogy úgy gondoltam inkább meghagyom őket ebben a tudatban, mert később sokkal viccesebb lenne azt mondani, hogy nem járok BME-re. Nem járok BME-re, ELTE-re járok, társadalomtudományi karon belül szociológiára. Az igazság az, hogy anno egyszerre végeztem két egyetemet: a BME VIK info karát és az ELTÉ-n a szociológiát, de az előbbit befejezetlenül abbahagytam 3 év után. Kicsit fáj, hogy le kellett lőnöm a poént, mert tudok pár emberről, aki miattam jelentkezett VIK-re. Még szerencsére van egy hónapjuk újraértékelni az életüket.

Na de félre a tréfával; sokat gondolkodtam, hogy mi lenne méltó zárása az elmúlt féléveknek. Arra jutottam, hogy mivel pár éven belül mester leszek és sikeresen összegyűjtöttem mind a 150 kreditet (+42 választhatót Kantó régióban) valamint a célom végig az volt, hogy jó legyek, hű társaim oldalán, ezért a legjobb, ha az egészet dalban mondom el:



Szeretnék külön köszönetet mondani Wolfynak, aki felénekelte a dalt és Áronnak, aki elviselte a balfaszkodásunkat a  stúdióban.


UI: mivel most rengeteg időm szabadult fel *SZARKAZMUS* ezért úgy döntöttem, hogy én is belevetem magamat a tumblr nevű idővámpírba. Aki szeretne első kézből értesülni a vicces macskás képeimről, az feliratkozhat rám a mikroblogon: http://figyelemelvonoegyszarvu.tumblr.com/

7 megjegyzés:

Trooper írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Andrew McCory írta...

nee ezt miért indítottam el :D

PTG írta...

Hát ez elég borzasztó volt, de sebaj, legalább frissítettél :)

PTG írta...

ja és grat

Kádi írta...

kamu

Fantos írta...

buzis

Nolzi írta...

És mikor lesz a nagy frissítés, amit említettél az előző bejegyzésben?

Megjegyzés küldése