2011. jún. 3.

Pónis rajongói képregény

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

na ez most nem jött le :D

Névtelen írta...

Mert nem nézel pónikat JA VÁRJ

Névtelen írta...

Na most derül ki, hogy ki pónizik, és ki nem.

Névtelen írta...

kamu es buzis

PTG írta...

Mi? Én nem is...

Névtelen írta...

szar mert nem értem

Névtelen írta...

nem értettem én sem, és most miattatok fél napon kersztül ezt néztem yuotube-on.
Megnéztem a sorozat első 3 részét is, és tanulás helyett marhára lefoglalt.
Figyelem elvonó egyszarvú engem is terhel, mert holnap komoly vizsgám lesz...
Üdv:Pinky Pie

Névtelen írta...

protip: ez a vicc a sorozat vége felé van.

Névtelen írta...

"Na most derül ki, hogy ki pónizik, és ki nem."

Te...

"protip: ez a vicc a sorozat vége felé van. "

...ő, valamint sedthhhhh, a többi meg csak tetteti, hogy hülye OWAI

Megjegyzés küldése