2011. márc. 17.

Reblogged

feelafraidcomic.com

10 megjegyzés:

PTG írta...

első!

Névtelen írta...

az a baj hogy ez nem vicces

a másik baj hogy én is ezt csinálom napok óta

PTG írta...

én se fogom többet, csak most volt először rá lehetőségem,aztán nem tudtam kihagyni :P

Névtelen írta...

Orsz Ella, te tényleg ennyire buta vagy?

Névtelen írta...

>az arcom amikor ezt hamarabb láttam még facebookon is, mint itt
>az arcom amikor nincs arcom

Névtelen írta...

kamu és szar

Névtelen írta...

lassan 2 hete nem mentem be egy órára sem, mert ezt csináltam.

Névtelen írta...

beírtad, hogy első? :P

Névtelen írta...

miért megint én vagyok a főszereplő? -.-

Névtelen írta...

>az arcom amikor ezt hamarabb láttam még facebookon is, mint itt
>az arcom amikor nincs arcom

szia norbi

Megjegyzés küldése